Doris bloggar om stort o smått

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Än har vi gott om snö...

Av Doris - 30 januari 2011 10:52

...och det gillar jag!

Nu är det lagom mycket snö! När jag springer i skogen så sjunker jag inte ner under snötäcket och det är skönt.

På morgonrundan kunde jag rulla runt och riktigt "gotta mig" i snön!

      

  

 

Jag leder matte mot skogen, förstår inte riktigt varför jag ska ha koppel när vi går på vissa gator... matte säjer att hon är rädd om mig och eftersom mina öron inte funkar riktigt alltid   

så får det bli koppel där det kan komma bilar...

    

  

Sen är det dags för Lagotto-race!

Tjoho!!! Här kommer jag!!! Jag känner livet i mej!!!   

            

 
 
Gila

Gila

1 februari 2011 09:37

Hallå Kompis!

Vad kul att du finns här också. Håller med de andra som kommenterat att du blev snygg i din nya frisyr "fniss".
Hoppas vi ses snart igen !
Kram Gila

http://salma.bloggplatsen.se

Doris

3 februari 2011 15:08

Visst blev jag snygg, Gila! "fniss" :)

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

2 februari 2011 16:35

Vilket race.!!!! Fortsätt så, du äör ju bara så himla go.Nu får du nog börja utställningsträna, det är många som tycker så. Du är så himla snygg
pussar

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

Doris

3 februari 2011 15:04

Puss puss tillbaks :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Doris - 17 april 2013 13:23

Vi lagottosar är ena riktiga njutare! Här hittade matte mig en dag när solen lyste gott! Jag spanar på vad som händer på gatan samtidigt som jag solar, hur gott som helst!     ...

Av Doris - 19 mars 2013 09:07


Hipp Hipp Hurra för mig! Jag fyller tre år idag! Firar med tårta på morgonkvisten :) På bilden försöker jag telepatera tårtan: kom till mig, kom till mig.... men efter en låååååång stund kom så det magiska ordet: varsågod, och lyckan var gjord...

Av Doris - 15 november 2012 16:44


Så här kan man också åka buss! Ligga skönt o spana ut! Det gör jag fler gånger i veckan, åker buss alltså! Och tåg med för den delen, det gillar jag också :)      ...

Av Doris - 7 november 2012 20:43


Idag har jag varit hos lill-matte! Det är så härligt att smyga upp i deras säng och sova middag! Bäst är det när de inte hunnit bädda.... då vill jag INTE gå upp alls..... Så här hittade lill-matte mig när HON tyckte det var dags för eftermiddags...

Av Doris - 25 augusti 2012 16:36


Om jag ligger alldeles stilla.... så syns jag inte... eller?      ...

Ovido - Quiz & Flashcards