Doris bloggar om stort o smått

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Doris - 2 februari 2011 18:00

Det går inte att ligga på latsidan på jobbet alltså!

Jag måste bara trippa lite på röda mattan först!

Man är ju en lagotto-tös så som Cornelis sjöng: aj aj aj... jag tål att tittas på!

  

En skitkul lattjo lajbans grej jag brukar göra på morgonen innan vi öppnar är att jag står helt tyst o stilla vid gallret.....
Sen när det kommer någon i gången så kollar jag in dem noga och sen... när de är precis framme vid mej... så skäller jag till!
Ha ha ha va dom ser roliga ut när dom nästan gör i brallan!    

Ho ho ho! Det är så jädrans kul!   

 

  

Husse säjer att jag är ett litet monster...

Oops hoppas han inte menar allvar med skylten!
 
Sedan får jag gå en runda och inspektera att allt ser OK ut.

Man tar ju lite ansvar alltså!
Aha en kamera som behöver gås igenom...

   Vad vill du? Jag arbetar!


Läsa igenom manualer...

  
Smaka så grejerna är av rätta sorten...

  

 

Man blir trött av allt hårt arbete... En stunds vila måste också hinnas med!

  

 

Som tur är jobbar jag inte så länge, farfar är ju schysst o hämtar mej sen! 

Dom får klara sej själva på jobbet sen faktiskt!   

Ovido - Quiz & Flashcards