Doris bloggar om stort o smått

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Doris - 6 februari 2011 21:41

Förra helgen var jag uppe i skogen och spanade efter våren...

Den fanns inte i sikte någonstans, fullt med snö överallt!

  

 

Så jag begav mig ut denna helgen igen för o kolla och vet ni vad? Väldans mycket av snön hade försvunnit så nu tror jag nog att det kanske kan bli vår snart!

 

Matte o jag diskuterar det här med "Kom"... jag tror jag fattar...  ibland.... när jag har tid... o lyssna...

 

Idag fick jag göra nåt jag inte gjort på ett tag: letat upp grejer som matte glömt i skogen!

 

Hon är visst fortfarande lite senil o udda; går en runda i skogen utan mej och tappar bort saker som hon inte hittar o så får jag rycka ut o spåra upp dem...

 

Här har jag hittat den första grejen!

 

Och här ser ni vad hon glömt denna gång:

 

Lite hopp o skutt har också hunnits med   

 

 

  

Skapa flashcards