Doris bloggar om stort o smått

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Voffor gör di på detta viset?!

Av Doris - 11 mars 2011 14:51

Jaha, just lagom när man doftar som dejligast...

Har hunnit rulla sig bland löven i skogen, på gräset och gnidit in den lilla snö som finns kvar. DÅ SKA MAN BADA!!!


Jag har en egen taktik för att försöka slippa:

Först sticker jag o gömmer mig. Funkar dock inte...

När jag ändå hittas, spelar jag död och likstel. Funkar inte heller...


Dom ska i alla fall få jobba!!! He he   

Jag får bäras in mig i badrummet där jag först är likstel igen fast denna gång stående, tryckt in i hörnet, kanske de inte ser mig då? Funkar inte det heller...


OK, jag ger mig!!! Men gör det fort som f-n, då!



 

       

Här lyfts man ur duschen, som ett annat blötdjur... inte konstigt att jag e röd i ögonen...

Sitta inlindad i ett badlakan framför kaminen är dock ganska ok får jag erkänna! 

   

Här börjar jag torka igen, snart är ordningen återställd, men jag doftar ju rent... suck... det blir till att börja om... 

       



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Doris - 17 april 2013 13:23

Vi lagottosar är ena riktiga njutare! Här hittade matte mig en dag när solen lyste gott! Jag spanar på vad som händer på gatan samtidigt som jag solar, hur gott som helst!     ...

Av Doris - 19 mars 2013 09:07


Hipp Hipp Hurra för mig! Jag fyller tre år idag! Firar med tårta på morgonkvisten :) På bilden försöker jag telepatera tårtan: kom till mig, kom till mig.... men efter en låååååång stund kom så det magiska ordet: varsågod, och lyckan var gjord...

Av Doris - 15 november 2012 16:44


Så här kan man också åka buss! Ligga skönt o spana ut! Det gör jag fler gånger i veckan, åker buss alltså! Och tåg med för den delen, det gillar jag också :)      ...

Av Doris - 7 november 2012 20:43


Idag har jag varit hos lill-matte! Det är så härligt att smyga upp i deras säng och sova middag! Bäst är det när de inte hunnit bädda.... då vill jag INTE gå upp alls..... Så här hittade lill-matte mig när HON tyckte det var dags för eftermiddags...

Av Doris - 25 augusti 2012 16:36


Om jag ligger alldeles stilla.... så syns jag inte... eller?      ...

Skapa flashcards