Doris bloggar om stort o smått

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Doris - 20 mars 2011 21:36

Yes!!!

Jag visste väl att det snart var min tur att fylla år och i lördags hände det äntligen!

Tack för alla grattis-hälsningar! Jag blev jätteglad!

Ett par paket blev det också och denna gång fick jag behålla både papper och paket!

Jag fick en utläcker, mjuk och go höna!

 

Jag fick också en boll, godis och ett öra!


Oj oj oj, jag var så lycklig men då visste jag inte att ännu fler överraskningar väntade på söndag, då även husse kunde vara med och fira mig.


Se här: Jag fick en alldeles egen liten tårta!


Här sitter jag fint och väntar på det välkända ordet: Varsågod!

          

Och när jag hör det är jag j-kligt snabb fram o smaka!


De tvåbenta i familjen fick bara muffins, stackare...

 

Sen var det dags för nästa överraskning: En tur till ett helt nytt ställe för mig:

Ohh så fint och spännande det var där!

Det var så spännande så jag nästan drattade i plurret men det redde upp sig till sist!

     

Jaaaaa, ni förstår att jag haft en härlig födelsdag!

Jag längtar till nästa gång det är dags men det dröjer ett år nu säger matte...

Hur länge är ett år? Jag får fundera....'

Puss från mig och tack för att du kikade in och orkade lyssna och titta på mina bilder och berättelser!

PUSS 


Ovido - Quiz & Flashcards