Doris bloggar om stort o smått

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Så himla glada!

Av Doris - 4 april 2011 20:44

Vi är glada idag och tillåter oss att t o m  få skryta lite grann   för SKK har bedömt mina röntgenresultat på höftlederna och resultatet blev HD-A.


Så jag har firat dessa fina små höfter idag med att hjälpa till i trädgården. Där har jag grävt en djup, härlig grop mitt i gången där alla som kommer och hälsar på går.

Himla smart tycker jag! Då missar ju ingen mitt mästerverk!!!

   

 
 
Gila Salma och Mia

Gila Salma och Mia

5 april 2011 15:32

Klart du ska skryta tjejen. Grattis till dina fina höfter!

Kram

http://www.kryllans.se

 
Tessan

Tessan

6 april 2011 23:31

Grattis till dina tjusiga höfter! klart man ska fira med att gräva stoooora fina hål då....Primo firade nog att pälsen åkt av häromdagen för på våran blogg kan du se att han oxå kan;)
Kramis från oss!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Stella o Doris

Stella o Doris

10 april 2011 21:34

Grattis till fint höftresultat och fin grop, här jobbar vi för fullt, snart har vi en hel golfbana i trädgården, 18 HÅLs bana...

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

11 april 2011 22:55

Grattis en gång till. Bara det bästa är gått nog till dej. Klart som tusan du ska underhålla friska ben. Vad är då bättre än att gräva?
pussar

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Doris - 17 april 2013 13:23

Vi lagottosar är ena riktiga njutare! Här hittade matte mig en dag när solen lyste gott! Jag spanar på vad som händer på gatan samtidigt som jag solar, hur gott som helst!     ...

Av Doris - 19 mars 2013 09:07


Hipp Hipp Hurra för mig! Jag fyller tre år idag! Firar med tårta på morgonkvisten :) På bilden försöker jag telepatera tårtan: kom till mig, kom till mig.... men efter en låååååång stund kom så det magiska ordet: varsågod, och lyckan var gjord...

Av Doris - 15 november 2012 16:44


Så här kan man också åka buss! Ligga skönt o spana ut! Det gör jag fler gånger i veckan, åker buss alltså! Och tåg med för den delen, det gillar jag också :)      ...

Av Doris - 7 november 2012 20:43


Idag har jag varit hos lill-matte! Det är så härligt att smyga upp i deras säng och sova middag! Bäst är det när de inte hunnit bädda.... då vill jag INTE gå upp alls..... Så här hittade lill-matte mig när HON tyckte det var dags för eftermiddags...

Av Doris - 25 augusti 2012 16:36


Om jag ligger alldeles stilla.... så syns jag inte... eller?      ...

Skapa flashcards