Doris bloggar om stort o smått

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Doris - 27 juni 2011 14:49

Hej vänner!

Lägger upp två bilder från spårkursen i torsdags!
Det är Annica som är instruktör som tagit bilderna.

  

Här är vi på uppsamlingsplatsen vid Hovdala slott.


Att jag kan spåra är väl ingen som tvekar om men nu börjar även matte fatta hur hon ska göra när hon hänger med mig.


Hon har dock en hel del kvar o lära, exempelvis så är hon ganska senil... hon måste hänga upp "Tvättklämmor" i träden för o komma ihåg var hon gått! Herre gud, varför inte använda kranen hon blivit utrustad med istället? Den är ju inte så liten så den borde väl fungera tycker jag.


O sen för det andra så har hon nog också gått o blivit lite "tosig" för när vi tar spåret och jag hittar en liten träpinne som ligger där mitt i vägen så blir hon helknäpp o tjoar och skriker: "Duuuuuktig Dooooris", "Duuuuuktig Dooooris", "Duuuuuktig Dooooris" o öser på med godis till mig. Ja, inte mej emot, jag älskar godis och fattar väl att pinnen inte ska va kvar där i spåret men att göra sig till så in i bänken är väl lite väl....

ja ja, jag har tålamod med henne... det lönar sej ju....

  

Här jobbar jag och leder matte rätt.

Skapa flashcards