Doris bloggar om stort o smått

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Doris - 6 oktober 2011 14:23

I lördags sa de tvåbenta att nu är det höst för det är den första oktober!

Jag fattar ingenting, det var ju sommar!


Soligt och varmt och en tur till stranden blev det!

Tog mig några dopp i den 15-gradiga Öresunds-spat!

Gött som körv om du frågar mej   

  


Här spanar jag och husse på alla fina båtar i Råå hamn.

Vi hade hoppats att glasskiosken var öppen men eftersom det var den första oktober så var det stängt! Synd o skam på torra land!

  


Här hittade jag ett jättebra sätt att spana på folk som går utanför vår stuga, hoppar jag upp på bordet så ser jag perfekt genom ett hål i häcken så kan jag skälla lite och skrämma slag på folk eller bara störa lite allmänt i matron   

  

Tjing Tjong! Ha det bra!


Ovido - Quiz & Flashcards