Doris bloggar om stort o smått

Alla inlägg under november 2011

Av Doris - 29 november 2011 08:38

På morgonen när jag käkat frukost vill jag gärna ligga o gosa med någon en stund.

Idag hade alla så bråttom, tur att jag har lilla-syster!

 

Av Doris - 13 november 2011 19:52

Ibland vill man bara softa och mysa...

inte bli störd av nån som tvungen ska ha med mig ut på en runda...


som idag... har hittat bästa mysplatsen i bästa soffan på bästa pläden.

Oh va gott å bara slappa!

  


Då hör jag någon som kallar och kallar och kallar på mig:

Doooorrriiis! Koooom! Vi ska ut o gå!


Oh no! Jag har det så gött här! Jag gömmer mig!


   


Suck.... hann inte få pläden över mig... blev tvungen o gå ut....


När jag blir stor så ska jag SJÄLV bestämma när det är dags att gå ut!

Av Doris - 10 november 2011 16:48

Det blir inget långt inlägg denna gång, finns liksom inte så mycket att tillägga, va?

Ganska klockrent val av motiv om du frågar mej....

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards