Doris bloggar om stort o smått

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Doris - 2 december 2011 09:33

Jag har ju glömt att visa bilder från Hundmilen!

Det tycker jag är superbra att det finns lite rättvisa här i världen!

Inte bara en massa Tjejmilar och annat tjafs utan en redig mil för oss fyrfotafolk!


Milen gick av stapel en morgon i november på Hovdala utanför Hässleholm.


I början var jag lite tveksam minst sagt, där var ju många andra nyfikna hundar.

Visserligen luktar jag gott och är grann på mitt eget sätt men det betyder ju inte att det är fritt fram att sniffa mig både här och där, va?


Så här levandes glad var jag sen resten av rundan! Skutte-li-skuttade runt   



Kom några jädrigt stora hundar också! 

Stackars dem... deras mattar satt uppe på ryggen på dem! Herre Gud! 

 


Ville gärna spa-bada o dricka lite också men det fick jag inte...


Kaffe, kaka, grillad korv och läsk satte dem i sig! O vad fick jag? Inte lika mycket kan jag tala om...

Vatten o dricka o en liten smakbit på körven... snåljåpar!  


Efteråt var jag ganska trött... Det var en härlig dag!

     

Skapa flashcards