Doris bloggar om stort o smått

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Vi har haft kalas

Av Doris - 16 mars 2011 13:55

I helgen har vi haft kalas i huset!
Oh vad jag tycker det är spännande!

Det där goda som ligger på frukostbrickan är svårt o motstå...

Denna gången hade jag inte sån tur som jag hade hade sist... då hann jag smaka lite på den goda smörgåsen... eller rättare sagt... hela smörgåsen slank visst ner... he he... men det var sämre med den varan denna gång!


Jag fick i alla fall hjälpa till o öppna paketer och hade också lyckan att få omslagspappret! Wow! Det är ju ändå det bästa på hela paketen!

Det prasslar så härligt och går att bita i såååå många småbitar!


Undrar när jag själv fyller år?! Är inte det snart? Måste fråga matte...   



     

 
 
Stella o Doris

Stella o Doris

17 mars 2011 23:03

Ja visst är det skoj med kalas, men det finns ju inget bättre än ens egna kalas och det kommer du ju få uppleva väldigt snart tror vi!!
Vi säger i alla fall Grattis i förskott och hoppas att du får något riktigt fint eller ännu hellre gott på din stora dag!!

Kramar från Borås

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ellior Kung af Upphärad

Ellior Kung af Upphärad

18 mars 2011 00:27

Hejsan Doris.
Jag tjuvkikade lite och upptäckte att du skall ju ha ett alldeles eget kalas imorgon ju... GRATTIS i förskott. Hoppas att du får jättemånga prasselpaket :-)

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tessan

19 mars 2011 00:40

Kalas så skoj!
Men du om det inte var du som fyllde år då är det väl inte du som ska öppna paketen? ;)Sen kollade jag lite längre ner här i din blogg och läste om gubben ni träffade i Vedma( var det nu är??) vilken idiot som säger så till dig! Tur att det inte var jag som var där för jag hade nog sagt ganska mycket mer än din husse och matte....:) Ska fixa "du vet vad" i helgen:)
Kramis från mig och morbror Primo pussar på din nos!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Doris - 17 april 2013 13:23

Vi lagottosar är ena riktiga njutare! Här hittade matte mig en dag när solen lyste gott! Jag spanar på vad som händer på gatan samtidigt som jag solar, hur gott som helst!     ...

Av Doris - 19 mars 2013 09:07


Hipp Hipp Hurra för mig! Jag fyller tre år idag! Firar med tårta på morgonkvisten :) På bilden försöker jag telepatera tårtan: kom till mig, kom till mig.... men efter en låååååång stund kom så det magiska ordet: varsågod, och lyckan var gjord...

Av Doris - 15 november 2012 16:44


Så här kan man också åka buss! Ligga skönt o spana ut! Det gör jag fler gånger i veckan, åker buss alltså! Och tåg med för den delen, det gillar jag också :)      ...

Av Doris - 7 november 2012 20:43


Idag har jag varit hos lill-matte! Det är så härligt att smyga upp i deras säng och sova middag! Bäst är det när de inte hunnit bädda.... då vill jag INTE gå upp alls..... Så här hittade lill-matte mig när HON tyckte det var dags för eftermiddags...

Av Doris - 25 augusti 2012 16:36


Om jag ligger alldeles stilla.... så syns jag inte... eller?      ...

Ovido - Quiz & Flashcards