Doris bloggar om stort o smått

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Doris - 23 januari 2011 17:21

Hej!

Denna helgen har jag haft fullt upp!

I lördags tog husse och jag en härlig morgonpromenad i byn innan det var dags att åka och klippa mig.

Det var både skönt och "räligt" att bli klippt   

Jag somnade nästan när jag fick ligga ner men när det var dags att fixa bakdelen så var jag inte så medgörlig... Men grann blev jag i alla fall!

Eller vad tycker ni?


När jag kom hem fick jag smaka lite yoggi av lill-matte. Det var väldigt gott!

    


Söndagsmorgonen bjöd även den på en lång härlig runda i skogen med husse och hans kompis!

    


Efter promenaden var jag trött så det fick bli en liten power-nap i min fåtölj...

   


Sen kände jag verkligen "livet i mig" så jag och matte tog en riktigt härlig lång promenad i skogen. Eftersom jag var himla duktig och kom på alla inkallningar så fick jag bästa belöningen ever! Ett märgben! Tjoho! I LÖV it   

    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards